Order Form

Followers

Hai....
Assalamualaikum w.b.t.

Hehe da lama la kan x update blog aku nih...
Sementara ada kesempatan nih,
aku nak load gambar2x juadah yg sempat aku amek sblm berbuka sepanjang mggu nih...

Excited nak mengupload tu sbb...
Puasa kali ni mmg x byk menelan belanja la...
Aku melakukan xtvt masak memasak bersama rumate tersyg, Leyza ^^
Blk je opis, rehat jap n masak...
Aku co-chef je, main chef nya mestilah rumate aku hehehe....

Utk post kali ni,
kita tgk yg 1st ramadhan k!

Ayam sambal yg best (^_*)

Sayo kacang buncis goreng telo yg rangup (^_^)

X dilupakan, pemangkin yg sgt membuka selera, sambal tempoyak + salad...

Menjadikan juadah kami sebyk ini hihihi...

Tp kueh mueh ni xde la buat kan...
Beli je kat bazaar hehehe...

Alhamdulillah...
Sgt kenyang OK mkn d hr kejadian...

Tq my rumate..
Sbb masak sedap2x! (^_^)


1 comments:

Loki & Ami said...

rezeki ramadhan..(^-^)