Order Form

Followers

assalamualaikum semua ^^

alhamdulillah, aku baru je blk dari JB ptg tadi... seronoknye... actually, aku x plan sgt utk ke JB ni... tiba2x je, terus ambik keputusan, utk terus shoot ke JB.. aku rs x sabar2x nak meet 1 of my best frens ever, Ms Scott yang merah2x tu hehe (jgn marah scott...).. Tak ketinggalan jugak, nak meet Ms. Muniey yg kuit miut tu (thanx muni, sbb tumpangkan Jaa semalam... jasamu kukenang... laen kali gi, gi menempek lagi ghumah mu deh hehehe ^^)..

Semalam, pagi2x lg aku da kejutkan Mr Eri.. tp memandangkan Mr Eri ku x sedar2x (penat syg i ni, cian die...), so kitorg gerak ke JB lewat sket... kul 7 lbh gak la baru gerak.. =) hv a simple breakfast dlm keta (mkn roti je pn hehe..), then trs ke BP dl...

BP.. ce teka nk meet sape kat cni? hehe... kitorg meet fmily members of Mr. Eri dl... aku disambut mesra oleh atok, mak n ayah Mr. Eri n juge family Chu'ai ai yg cumell... sonoknye, atok siap watkan pengat, roti jala n tapai lagi tu.. thanx atok... syg atok... mak abg lak.. ops, hehe.. mak Mr. Eri pulak siap masak2x lunch.. TYVM makcik... sedap masakan makcik... ^^ sori, fiza x tolong2x pun huhu.. fiza x expert d dapo uhuk2x.. fiza expert cuci pinggan mangkuk je (^_*)

lps lunch, trs kitorg gerak ke destinasi masing2x... mak n ayah abg ke pontian, n kitorg (aku, Mr. Eri n krol the fotografer) ke pesta konvo UTM.. tujuannye? x laen x bukan, nk meet org2x yg dpt menceriakan hidupku ^^ syg korg....

sampai2x je pesta konvo, kitorg jmpe farid... tego2x jap (sbb farid tgh bz time tu), pastu ak trs mencari booth FKBSK... alhamdulillah, jumpa gak org yg d cari2x, P**... huhu.. nape la ko mkin kurus ni P**, sdey tau aku tgk ko.. ko ade prob ye.. huhu... aku doakan ko dpt settlekan dgn baik prob ko tu ye... ade pape, kalau ko sudi, citer je kat aku k... aku sudi mendengar...

lps tu, aku menunggu c scott tiba dr P.Gudang... lame jugak la menunggu.. akhirnya, sampai gak minah ni ^^ mkin cntik kwn aku yg sorg nih =) (jgn pasan ye scott, aku ikhlas...) starting dr situ la bermulanya episod riang ria bergumbira dlm hidupku... sbb nye, aku da boley start hobi lama ku smula (ape lg klau bkn episod mengusik c scott yg agak stret tu)... n aku dapat meet membe2x club kesygn aku, ATEAM... aku meet Ijat comel (sempat sembang kejap je uhuk, sori dikk), Panjang, Abe Ceghah (mkin bahagia mamat nih), Syahril (lucu x hbs2x...), Denn (thanx sudi trn meet aku weyh), adik aku n teamnye & ramai lg laaa... huhuhu.. klau la korg tau, betapa seronoknya aku dpt jumpa korg tau... (sori d sesapa yg x disebutkan nmanya... byk sgt nk type nih.. haha..)

aku ddk lepak2x, mkn2x ngn diorg... byk yg d bualkan.. mcm time aku student dulu2x.. uhuk2x.. rindunye... (kalau la masa boley d ubah ^^)

x lame lps tu, aku berpecah ngan abg.. die n krol blk umah die dl.. while aku, scott n denn gerak ke rumah P. C. RAni... hehe... sesat2x gak la nk g sane, tp at last, sampai gak.. thanx pak cik, mak cik.. ssh2x layan kitorg... tp ape2x pn, time kasih byk2x.. pak cik n mak cik dh sy anggap mcm parent sy sendiri.. (sedap woo rendang kat umah pak cik.. dok membantai rendang aje keje aku hahaha...)

agak lama gak la kat situ. lps solat je, kitorg ke utm smula... meet abg n krol.. lps berdiskusi scr aman.. denn sudi jd driver x bertauliah utk geng adik aku utk ke danga bay.. aku, abg, cott n krol lak dlm kete yg berasingan... kitorg bergerak ke 1 destinasi yg same.. Danga Bay ^^

hahaha.. cian krol, da x pasal2x kne ambik pic aku kat sana, kat cni, nak macam tu, nk macam ni.. saba je la krol ye.. akak mmg cmni ^^ tu la, sape suh ade cam mahal2x (nway, thanx krol, nnt pass kan akak tau pic2x tu.. x saba2x nk nengok nih...).. hehe... lps jlnx ambik gamba kat danga, kitorg decide g mkn dinner lak... ^^ ke mn? ce teka ce teka ^^

kitorg ke Sayam... d Stulang Laut... mkn2x.. lepak2x.. stori mori.. ^^ hepinye... (lg hepi klau cd, cakir n nizam dt trut serta huhuhu)... riuh jugak la ye d c2...

bl suma da pegang perut kekenyangan, baru la 2 keta yg dtg 1x ni berpisah.. menuju ke destinasi masing.... adik n da geng ke UTM.. ak n da geng ke P.Gudang... anta c scott dl, br abg anta ak.. then br die blk umah die...

Eri: thanx syg.. temankan ayg jln2x ngn kwn2x...
Scott: thanx scott... nnt2x kita meet lg tau..
Krol: thanx ambikkan gamba2x kitorg... laen kali jgn serik folo kitorg lg tau..

kul bape br ak smpai umah cik muniey.. 2 kot.. hahaha.. seb baek muni x tdo agi... cian dia sampai tertido2x tggu aku g sane.. sowi tau sbb lambat.. n thanx sbb sudi tumpangkan Jaa ^^ esoknye, lps breakfast kat kedai.. aku abg n krol ke Sri Putri.. utk naik bas ke KL.. huhuhu.. nak balik sudah... =(

kul 12.30pm.. bas bergerak meninggalkan S.Ptri.. abg, bye2x.. nnt dtg jumpa ayg lg tau kat kl.. krol, nye2x.. nnt2x jumpe lg eh.. JB, bye2x... bl la dpt dtg lg huhuhu...

maka, berakhirlah episod 2 hr perjalanan ak d JB bersama org2x kesygnku... ^^hmm pjg lebar btul citernye.. k la, penat da ni.. aku tdo dl..
tata.. nite2x...


## cd, cakir: congratulation 4 ur graduation... sori x sempat meet korg.. bas aku kul 12pm huhu
##ejan: nnt2x kita jumpa k.. sori, x tepon ritu, mesej je..
##nizam: xpe, ade ms kita meet k..
##k.fitd: huhuhu.. akak jgn ambik hati.. fiza mintak maaf byk2x tau kak...


2 comments:

Nuurfitrah said...

ingt xde nama akk td..ade gk..tp sedih gk dtg utm xbgtau pun...huhuhu..sibuk bergembira smp xingt nk sms akk ye...dilah pun sama...ngadu ngn umi la camni..huhuhu

Fiza Anuar said...

huhuhu.. jgn ngadu la kakak... ^^ nnt umi marah uhuk2x... sowie tau ^^ cenyum ckit... ;)