Order Form

Followers

hehe seronok.. sgt seronok hr ni.. maklomla kan, aku da lama kot x meet 1 of my best fren, mcSha.. ddk 1 kl tau tp mak aiii, nk jumpa pn ssh btul.. alhamdulillah, di kala2x aku keboringan semalam, mcSha tepon...

ring ring ring.. (alahai, bunyi x boley blah lak kan, mcm bunyi tepon dl2x kala pulak hee =D)

mcSha tepon n gtau nk dtg umah aku... aku pn, melompat2x kegirangan la kan... ^^ ... sha sampai je semalam, kitorg trs borak2x.. seronok.. byk tul criter nye.. slh satu topik, antara aku, sha n munie, sape yg kawen dl? haaaa.... ce teka, ce teka... x dpt jwb kan? juz wait n see k ^^

hmm pagi jugak la br tdo... pastu hr ni, kitorg jln2x kat jln TAR.. ak teman sha shopping... mcSha cbuk memilih shawl smpai x reti2x nk blk... almaklomla... byk yg cntik2x.. saba eh sha... mu jgn beli smpai 1 kdai.. nnt2x kito g jale samo2x lg deh... syg mcSha.. ops ye, thanx sbb beliakan ja shawl yg cntik tuuu.. akn ku simpan smpai bl2x.. heee =D

hbs je jln2x smbl bershopping moping, kitorg meet buah hati pengarang jantung sha... sape lg klau bkn c krol... hehe time kasih la pakcik, bwk kitorg naik keta besar d kala2x ujan lebat td... =D

then ktorg trs ke domino's pizza kat mid valley, utk menikmati mkn tgh hr ^^ sedap2x.. ber++ sedap bl kwn2x belanja hehehe.. thanx sha, thanx krol... sbb sudi berjalan2x ngn aku, sudi belanja aku mkn... huhuhu.. cmni la kwn hehehe =D

pastu kan, pastu kan, yg membuatkan aku ber++++ riang neh sbb... sbb... hehe, cik abang aku lak yg dtg... ^^ o yeay, o yeay ^^ sonok2x.. bkn sll dpt jumpa mamat aku yg sorg neh.. thanx abg... sbb dtg meet ayang kat mid valley hari ni, n also... TYVM... sbb hadiahkan ayg earring time kita singgah kat Times Square td.... smoga abg d bwh lindunganNya sll, amin... krn hanya Dia yg dpt m'bls sgla budi yg dh abg taburkan utk diri ini.... =))

pastu msg2x da penat... trs gerak blk ke umah utk sesi beristirehat pulak...

^^ selamat malam semua... esok2x, andai masih nyawa d kandung bdn, kita smbg lg k ^^

# sayangilah insan2x yg tulus menyayangi anda.. jgn sesekali permainkan hatinya..





1 comments:

wawa & fizz said...

UPDATED! adorable dress..singgah jom