Order Form

Followers

Assalam...

Semalam aku berkesempatan join kawan2x satu ofis,
tp sume pompuan ar kan
gi berbuka puasa ala buffet kat Istana Bambu
yang terletak di Restoran Istana Bambu,
Lot 841- 844,
Jln Hulu Klang,
68000 Ampang...


Alhamdulillah,
ngan bayaran RM49/person,
aku amat berpuas hati ngan juadah berbuka puasa yang ada..
sume sedap2x..
nak2x masakan ala kampung yang disajikan..
sebab aku ni penggemar msakan kampung sebenarnya..
kat situ ada ikan patin masak tempoyak,
asam pedas ikan pari,
kerabu mangga, daging panggang masak lemak cili padi,
& mcm2x lagi la...

Cuma aku x sempat makan kambing golek semalam..
time aku nak gi ambik tu, dah habis.. huhu..
rugi2x.. rugi x ambik awal2x..
semalam kawan2x aku pun x sempat jamah ais krim..
dah habis katanya..

Tapi papepon,
selain makanan yg sedap,
yang menggembirakan aku sebab
yang pegi tu suma geng2x keja aku yg sememangnya best
(^_^)

Kak Lin
Michelle
Balqis
Ain
Alinur
Rini
Kak Midah
Kak Ecah

Thanx korg...
I'm hepi when all of u're around ^^
(Betul ke ayat aku tu? Haha.. Almaklomla, BI ni mmg aku fail sikit kikiki)

OK.. Tu je update terkini aku..

~Wassalam~





0 comments: