Order Form

Followers


Assalam...
Hari ni aku nak berkata2x pasal BOSAN.

Sbb?
Aku rasa bosan je kan..

Keje aku mmg la byk, x terhabis pun nak d buat.
Tp, ada tapi la kan..

Dulu2x,
bila time studi kat U,
aku rasa perkataan bosan jarang ada dlm diari hidup aku..

Mana taknye,
petang2x je gi training ngan budak2x ATEAM..
Kalau tak training pun,
aku gi mengacau Pak Cik Rani & wife die kat stable..
Dapat la mandikan kuda ke,
bg kuda mkn ke..
Takpun pegi je ajak Eri kluar..
Dpt pegi Jusco Tmn U pun xpe..
Paling kurang pun pergi bergambar ngn akak Scott aku..
Tepi tasik UTM pun jadi la...
Plg x bley blah bl dpt lepak2x, gelak2x ngan Dayah n mcSue..

Pastu bl U cuti panjang je, blk umah..
Ape lg bl dah blk umah, ade je kan aktiviti ngn famili..
Plg koman pun,
pegi TESCO sebelah umah tu je ngan umi..
Naek motosikal same2x..
Bawak adik Akram klau die nk ikut..

Huhu manisnye memori time belajar dl..
Ada byk masa untuk diri,
ada masa ngan kawan2x,
ngan famili,
ngan Eri..

Dapat pegi Training,
Hiking,
Jalan2x smbil bergmbar riang,
Lepak2x ngan Dayah n mcSue,
Dating ngan Eri n Akak Scott
&
Shopping2x ngan umi n famili

Huhu..
Bila lagi eh boleh wat cmtu..

Betul la ape org kata..
'Bila kita nakkan sesuatu, kita kena lepaskan sesuatu'..

Sekarang,
aku dah dapat keja..
Aku epi je ngan keja aku tu..
Tapi aku dah xde masa..

So Dpt keja tp xde masa..

Korang lak mcm mn?

Jom share ;)

0 comments: