Order Form

Followers

hi hi hi =)

Sumer sihat x hr nih? hehe.. hmm mcm da lame kan aku x update blog.. aku bz sikit ah skrg (bz la sgt kan.. besala, kena la wat2x bz kadang hehe..) ^^ ok2x jom kita concentrate ye kat tajuk utama blog aku kali nih...

Hmm tau x ape tu "14022011" tu? tu besday aku la.. hmm da lps lame pon, tp nak gak letak kat cni... dpt idea pon sbb semalam time aku mengemas blk, aku ternampak lak bekas my besday present yg lepas.. dpt dr my lover ^^.. so petang ni aku rs rajin lak nk upload pic adiah tu n juz nak share la ngan korg pasal adiah besday aku nih..



Sweet kan Eri nih =) tiap2x thn ade je adiah best2x utk aku.. kdg2x wat surprise lg.. aku je, tiap2x kali besday die je, sengkek.. huhu.. pe la aku ni kan ^^ xpe2x.. i'll try my best utk lg mantop pasni... gaji mantop, keje mantop.. yg plg pntg, hati senang n tenang kan kan kan (^_^)

Korg lak cane? sll spt present ape? kalau rajin, share2x la ngn aku.. mn la tau lean kali buleh request kan nk adiah ape (hbs la u Mr. Eri) kih3x..

K lah, dah nak abes time keje pon.. nk balik umah da.. mls nk OT hr ni.. jumpa lg laen kali.. tata ^^

~Miss Fiza Anuar~

##My Mr. Ir. Eri: thanx "Abg"... i akan simpan adiah ni leklok.. tapi bekas je la... cookies ngan choc tu da hbs pun hehehe...


0 comments: