Order Form

Followers

Monink ^^
utk post kali ni aku nak update pasal "flower brooches" yg CUTE sgt... korang da ade blom brooches ni? klau xde, cepat2x gi beli k.. pastu boley la kita melaram ngn brooches yg comel nih...

camne aku bley ade mende alah yg comel ni? haaa, alkisahnya begini.... Semalam aku, Dila (satu2xnya adik pompuan kesygn aku) & abe (satu2xnya jugak abg kesygn aku) sebenarnya merancang nak join aktiviti Herbalife kat Time Square.. tapi kitorg terlewat la pulak.. time kitorg sampai, program tu dah nak hbs da pn.. tggu la jap smpai prog tu hbs kan.. pastu memandangkan masing2x xde progam lain semalam, kitorg pon ambik keputusan utk gi jln2x kat tempat lain pulak..

Ke mn? haaa.. gi jln2x area Chow kit je ^^ sj je jln2x, utk menghilangkan kebosanan.. kalau asyik terperap kat blk je, boley mati kutu aku d buatnye.. mn x nye, aku ni kaki JLN, kaki Shopping, kaki Wayang, hmm kaki ape lagi??? nnt2x la, bl aku da teringat aku ++ lg ea hihi (^_^)

So, ape je gerangan yg kitorg dapat? niii haa, aku letakkan beberapa keping foto brooches yg terSGT la comelllll, yg sempat aku n adik aku beli semalam... "flower brooches"... cantik kan...

Dok dlm plastik agi, almaklomla, br je beli kan ^^

Comel kan? Semalam aku beli 10bj, adik pn mestila same, 10 bj gak ^^

Korg suke x brooches2x camni? aku da lama nak, sbb comell sgt la mende alah ni pd aku ^^.. tu pasal bl semalam kluar je jln2x ngn my siblings, terjumpa lak kan broches ni... bl mata dah tertancap pada brooches yg comell ni, hati pun da berkenan, aku trs je pilih2x ngn Dila.. n trs byr dgn rs tidak teragak2xnye =)

bkn ape, senang.. lps ni da x payah angan2x da nak beli flower brooches ni lagi, sbb aku da beli pon... bkn 1 tp 10 ^^ hahaha... (macam angan2x nak beli ape la kan hehe...).. jom2x jamu mata dgn koleksi flower brooches aku...

6 bj yg ropanya begini...

Lg 4 pulak ropanya begini ^^

Tu je la citernye pasal flower brooches ni ^^ Time kasihhhh ^^ (ala2x ALLEYCATS heee =D)...

##Puas hati sbb aku mmg suka mengumpul mende2x comel mcm nih ^^

2 comments:

Anonymous said...

saya ngan bangga angkat tgn..sy suka juge~ =)

Fiza Anuar said...

^^ gud2x.. da beli byk2x x? jom pakat2x pakai flower brooch pasni ^*